Wywołanie powstania

Roland Lane, Reklama według Ottona Kleppnera, wyd. Pesymista twierdzi, że wszystkie kobiety to nierządnice! Niepotrzebnie będzie to wydłużało okres miedzyporodowy u samic. Możemy dać sobie czy sami sobie wmówić i zaprogramować właściwie wszystko, i łatwiej nam wmówić aspekty negatywne, gdy nasza natura jest ponura, smutna, pesymistyczna. Jeśli chcesz pozbyć się przyjaciela, to poproś go o pożyczkę albo udziel mu pożyczki. Jeżeli chcesz pozbyć się pracownika, sprowokuj go, żeby ci naubliżał i dał powód do wręczenia mu wypowiedzenia. Poza tym jestem przekonana, że scena jest jedynym miejscem, gdzie do perfekcji można opanować swój warsztat aktorski. Kto się dla innych upokarza, poniża innych, lekceważy ich, pogardza nimi, dając im z siebie nie to, w czym siebie szanuje? Ma dobre chęci, ale jego doradcy zamknęli go w złotej klatce i odcinają go od prawdziwych problemów ludzkich. Fortuna uśmiecha si
81; do najdzielniejszych, mając w pogardzie tchórzy. Niepotrzebni są nam terroryści, nie potrzebni samobójcy. Antoni, którego nie znałem wtedy, był studentem bodajże pierwszego roku historii, o ile dobrze wiem, ja go spotkałem na dziedzińcu Uniwersytetu, on mi się pod tym podpisał, poczym mi wygłosił pogadankę, jak to on jest zwolennikiem Che Guevary i Fidela Castro, jak ma pretensje do Chruszczowa, że wojny Stanom Zjednoczonym nie wytoczył, prawda, w czasie kryzysu kubańskiego, ale w zasadzie wtedy ja nie wiedziałem w ogóle kto to jest. Dieta Dukana, co to takiego? Pojazd ten to mała przenośna siłownia! Przed konsultacjami z gorącymi głowami, które doradzają różne rozwiązania militarne, takie jak inwazja wojskowa, proszę sobie przypomnieć, prezydencie Reagan, że Rambo istnieje tylko w filmach. Ewolucja jest ślepa niczym bogini sprawiedliwości? Człowieka złośliwego najłatwiej unieszkodliwić pochwałami. Wystarczy spojrzeć na wystawy sklepowe, by znaleźć jego podobizny na bluzach czy t

Leave a Reply

